Bij aankopen gedaan door u als particulier geven wij op onderstaande klachten standaard garantie (binnen ondergenoemde termijn):
Omdat scheve stiksels en verkleuring binnen 3 dagen na ontvangst van het artikel gemeld moeten worden om aanspraak op garantie te kunnen maken raden wij aan om het artikel na ontvangst goed te controleren.
Wanneer een tas korter dan drie maanden geleden is aangekocht en u heeft een klacht anders dan bovengenoemde klachten kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan middels e-mail of WhatsApp met daarin informatie over het ontstaan van de klacht en foto’s. Wij zullen de klacht beoordelen en binnen 24 uur een terugkoppeling geven. Na 3 maanden verloopt de algemene garantietermijn en kan er geen beroep worden gedaan op garantie van onze artikelen.
Om de levensduur van uw aankoop te verlengen, raden wij ten allen tijden aan de tas voor gebruik in te spuiten met een onderhoudsproduct geschikt voor leer en/of suède en dit bij frequent gebruik regelmatig te herhalen.
Klachtenprocedure:
Indien uw klacht aan bovenstaande voorwaarden voldoet kunt u contact opnemen met de klantenservice van Baggyshop. Klachten kunnen per e-mail of WhatsApp aangemeld worden incl. informatie en foto’s. Klachten worden binnen 24 uur behandeld.
Wanneer de klantenservice het nodig acht het artikel retour te ontvangen wordt er een retouretiket aangemaakt en toegestuurd. Deze kan in worden geleverd bij een DHL-service punt naar keuze.
Vermeld bij de retourzending in ieder geval uw volledige naam, factuurnummer, e-mail, telefoonnummer, aankoopdatum en reden van retour.
Contact gegevens:
E-mail: info@baggyshop.nl
WhatsApp: +31 6 14 81 04 15
In het geval van zakelijke aankopen geven wij op onderstaande klachten standaard garantie (binnen ondergenoemde termijn):
Omdat scheve stiksels en verkleuring binnen 3 dagen na ontvangst van het artikel gemeld moeten worden om aanspraak op garantie te kunnen maken raden wij aan om het artikel na ontvangst direct goed te controleren.
Er zijn echter ook gebreken die buiten onze macht liggen. Wij kunnen geen garantie geven op verkleuring van tassen. Om miscommunicaties of verwarring te voorkomen is hieronder kort toegelicht wat er wordt verstaan onder verkleuring.
Verkleuring: Wanneer tassen te lang (zowel direct als indirect) in contact zijn met het zonlicht kunnen verkleuringen ontstaan. Onder verkleuring verstaan wij ook het valer worden van kleuren of het vies worden van lichte kleuren en/of suède.
Wanneer een tas korter dan drie maanden geleden is aangekocht en de klant heeft een klacht anders dan bovengenoemde klachten kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan middels e-mail of WhatsApp met daarin informatie over het ontstaan van de klacht en foto’s. Wij zullen de klacht beoordelen en binnen 24 uur een terugkoppeling geven. Na 3 maanden verloopt de algemene garantietermijn en kan er geen beroep worden gedaan op garantie van onze artikelen.
Om de levensduur van onze producten te verlengen, raden wij ten allen tijden aan de klant te adviseren om de tas voor gebruik in te spuiten met een onderhoudsproduct geschikt voor leer en/of suède en dit bij frequent gebruik regelmatig te herhalen.
Klachtenprocedure:
Indien uw klacht aan bovenstaande voorwaarden voldoet kunt u contact opnemen met de klantenservice van Baggyshop. Klachten kunnen per e-mail of WhatsApp aangemeld worden incl. informatie en foto’s. Klachten worden binnen 24 uur behandeld.
Wanneer de klantenservice het nodig acht het artikel retour te ontvangen wordt er een retouretiket aangemaakt en toegestuurd. Print het retouretiket uit, plak het op de retourzending en lever het in bij een DHL-service punt naar keuze.
Vermeld bij de retourzending de naam van de winkel, factuurnummer, e-mail, telefoonnummer, aankoopdatum van de tas (in de winkel) en reden van retour.
Contact gegevens:
E-mail: info@baggyshop.nl
WhatsApp: +31 6 14 81 04 15
We maken gebruik van functionele en analytische cookies.
Meer hierover in onze privacy statement.